 |
www.speedwaypolskaliga.fora.pl CenterNet Mobile Speedway Ekstraliga - Menadżer żużlowy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danTe
Główny Administrator
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok. Częstochowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:33, 15 Maj 2010 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin forum
1. Sprawy organizacyjne
1.1 Głównym administratorem forum jest danTe. Jeżeli masz jakieś uwagi to kieruj je do głównego administratora lub zapytaj na forum w dziale Opinie.
1.2 Mecze rozgrywane są za pomocą programu SIM 4.6 ze względu na aktualne zestawy pól startowych i prostą obsługą w języku polskim w przeciwieństwie do Speedway Meeting. Pozatym większość osób, którym przedstawiłem ten program twierdzi, że jest on lepszy od Speedway Meeting. KSM podany na forum jest przeliczany na umiejętności w SIM 4.6. Tworzona jest odpowiednia baza danych i składy.
2. Kalkulowana Średnia Biegowa (KSM)
2.1 Każdy zawodnik ma przypisaną do siebie liczbę KSM, która wskazuje na jego umiejętności.
2.2 W symulatorze zamiast KSM-u wpisujemy umiejętności zawodnika.
2.3 KSM w DMP przeliczamy w sposób następujący:
-Mnożymy średnią biegową uzyskaną na koniec ubiegłego sezonu razy 3. Po wyborze trenera, obozu, sprzętu i kapitana drużyny dodajemy wartość przypisaną każdemu trenerowi, obozowi, sprzętowi i kapitanowi. Łączna wartość KSM nie może być większa od 12,00 i nie może być mniejsza od 2,50. Przed wybraniem trenera, obozu, sprzętu i kapitana drużyny KSM nie może wynosić więcej niż 9,00 i mniej niż 0,50. Jeżeli zawodnik po dodaniu wartości przypisaną każdemu trenerowi, obozowi, sprzętowi i kapitanowi ma mniejszy KSM od wymaganego to automatycznie ma 2,50. Nie zadawać zbędnych pytań dotyczących KSM.
2.4 KSM w SIM 4.6 na umiejętności przeliczamy w sposób następujący:
-Wartość KSM [np. 9,57] mnożymy 2,5 razy i zaokrąglamy wynik do liczby bez przecinka [w tym przypadku 9,57 x 2,5 = 23,92 = 24].
-W takim przypadku najwyższe możliwe umiejętności wynoszą 30. [12,00 x 2,5 = 30]
Zawodnicy, którzy zdali licencję żużlową dostają odpowiednie KSM-y do których nie dodaje się wartości przypisanych trenerom, obozom i sprzętom.
3. Rozgrywanie meczów DMP
3.1 Mecz DMP rozgrywane są przez komunikator Gadu-Gadu (GG). Menadżerowie dwóch drużyn i sędzia spotkania o podanej godzinie rozpoczynają mecz.
3.2 Gospodarze jeżdżą pod numerami od 9. do 15; a goście pod numerami od 1. do 7.
3.3 Schemat składu na mecz ligowy wygląda następująco:
1. Obcokrajowiec/Senior/Junior
2. Obcokrajowiec/Senior/Junior
3. Obcokrajowiec/Senior/Junior
4. Obcokrajowiec/Senior/Junior
5. Obcokrajowiec/Senior/Junior
6. Junior (Polak/Obcokrajowiec)
7. Junior (Polak/Obcokrajowiec)
Pod numerami 6./7. musi występować conajmniej jeden Polak i w składzie drużyny nie może być więcej niż 2 uczestników GP. Drużyna nie może mieć więcej niż 20 zawodników.
Rezerwę taktyczną można stosować przy stracie conajmniej 6 punktów od biegu 4. Rezerwy taktycznej nie można zastosować chcąc zastąpić zawodnika z numerem 6. lub 7. którymś z zawodników z pod numerów od 1. do 5.
Rezerwę zwykłą można stosować w każdej chwili od biegu 4. Jako rezerwa zwykła może jechać tylko zawodnik z numerem 7.
Zastępstwo zawodnika można stosować jedynie wtedy gdy dany zawodnik ma kontuzję i gdy ma conajmniej trzeci KSM co do wielkości w drużynie.
3.4 Za każdy mecz lub osiągnięcie indywidualne drużyna dostaje określoną kwotę pieniędzy, która jest omówiona w dziale Wynagrodzenia.
3.5 Każda drużyna może posiadać jednego trenera i sponora. Cała drużyna musi jechać na jeden obóz dla każdego taki sam. Cała drużyna musi posiadać sprzęt jednak każdy zawodnik może posiadać inne silniki. W drużynie musi być jeden zawodnik, który jest kapitanem. Kapitanem może być każdy bez względu na wiek czy KSM.
3.6 Mecze muszą być rozegrane w wyznaczonym terminie przez sędziego. Jeżeli mecz nie zostanie objechany w wyznaczonym terminie to mecz zostaje przełożony na drugi dzień (jeżeli nie ma w nim żadnych oficjalnych zawodów).
3.7 DMP, GP, IMP, MIMP, ZK i inne ewentualne zawody są zawodami oficjalnymi. Sparingi są zawodami nieoficjalnymi.
4. System rozgrywek
4.1 Ekstraliga składa się z ośmiu drużyn.
4.2 Rozgrywki podzielone są na dwie części:
1) część zasadnicza, w której każda z drużyn spotyka się z każdym przeciwnikiem dwukrotnie, po jednym razie na torze własnym i przeciwnika.
2) część finałowa, rozgrywana w formie systemu pucharowego, którego zasady zawarte są w podpunkcie poniżej.
4.3 System pucharowy rozgrywany jest w formie dwumeczów, w których drużyny spotykają się po jednym razie na torze własnym i przeciwnika. We wszystkich rundach części finałowej, gospodarzem pierwszego meczu jest drużyna niżej sklasyfikowana w tabeli po części zasadniczej rozgrywek.
W 15 i 16 rundzie rozgrywek czyli w ćwierćfinałach spotykają się drużyny:
1) pierwsza z szóstą w tabeli po części zasadniczej.
2) druga z piątą w tabeli po części zasadniczej.
3) trzecia z czwartą w tabeli po części zasadniczej.
W 17 i 18 rundzie rozgrywek czyli w półfinałach spotykają się:
1) pierwsza z tabeli po ćwierćfinałach z czwartą czyli z najlepszym przegranym w dwumeczu.
2) druga z tabeli po ćwierćfinałach z trzecią.
W 19 i 20 rundzie rundzie rozgrywek czyli w finałach spotykają się:
1) pierwsza z tabeli po półfinałach z drugą.
2) trzecia z tabeli po półfinałach z czwartą.
3) piąta z tabeli po ćwierćfinałach z szóstą.
4) siódma z tabeli po sezonie zasadniczym z ósmą.
4.4 O kolejności w tabeli DMP decyduje większa ilość zdobytych punktów dużych. W przypadku takiej samej ilości punktów dużych dwóch drużyn o wyższej pozycji decyduje bonus z dwumeczu pomiędzy tymi drużynami. W przypadku takiej samej ilości punktów dużych trzech lub więcej drużyn o wyższej pozycji decydują małe punkty tych drużyn.
5. Transfery
5.1 Lista transferowa jest dostępna po zakończeniu sezonu. Cena zawodnika na liście zależy od jego KSM-u. Każdy menadżer ma prawo do złożenia oferty o podanej wartości. Nie może zaniżać ani podwyższać ceny. Jeżeli jakiś menadżer złoży ofertę i nikt inny nie zrobi tego samego w ciągu 12 godzin to zawodnik zostaje sprzedany do drużyny. Oddzielny regulamin transferów może być w dziale Lista Transferowa.
Kontrakty można przedłużać również przed ogłoszeniem listy transferowej. Zawodnicy z którymi nie zostaną przedłużone umowy trafią na listę transferową i zostaną wycenieni.
5.2 Transfery definitywne można wykonywać przez cały sezon jeżeli dany zawodnik uczestniczący w transferze nie brał udziału w zawodach oficjalnych. W dziale Transfery definitywne jedna strona negocjacji pisze kogo i za ile chce kupić lub sprzedać, a druga strona musi to potwierdzić.
5.3 Wypożyczać zawodników można przez cały sezon jeżeli dany zawodnik uczestniczący w transferze nie brał udziału w zawodach oficjalnych. W dziale Wypożyczenia jedna strona negocjacji pisze kogo i za ile wypożyczyć, a druga strona musi to potwierdzić.
6. Sędziowanie
6.1 Sędzią jest danTe. W lidze może być kilku sędziów. Podania proszę składać w wyznaczonym do tego miejscu. Sędzia powinien:
- być punktualny
- być często dostępny
- znać zasady ortografii
- Musi potrafić posługiwać się programem SIM 4.6 i posiadać właściwą bazę danych (ja robię bazę danych i wysyłam ją do innych sędziów)
6.2 Do meczu są przydzieleni odpowiedni sędziowie. Jednak mogą oni się zmienić, ale nie mogą sędziować meczów z udziałem swojej drużyny nawet za zgodą przeciwnika.
7. Administrator
7.1 Można ubiegać się o stanowisko administratora forum, ale nikt nie dostanie tego stanowiska bez powodu. Administrator powinien:
- być punktualny
- być często dostępny
- znać zasady ortografii
- Musi potrafić posługiwać się programem SIM 4.6 i posiadać właściwą bazę danych (ja robię bazę danych i wysyłam ją do innych sędziów)
- być obiektywny
- być stanowczy
8. Podsumowanie
8.1 Nie przestrzeganie powyższego regulaminu grozi upomnieniem lub ostrzeżeniem w zależności od stopnia przewinienia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez danTe dnia Sob 7:17, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 27 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|